Saturday, August 4, 2012

Okudum Bitti:59- Fena Halde Leman - Attila İlhan








                                                     Sonunda bitirebildim,uzun süredir elimde bu kadar sürünen kitap olmamıştı. Yorumların sadece kitap hakkında ,yazarlığına lafım yok Attila İlhan'ın.Gerçi ben şairliğini tercih ederim ya neyse:)

                                                     Kitap başlarda siyasi ve devrin güncel olayları çerçevesinde bir gazetecinin etrafında ilerliyordu.Biraz sıkılmakla birlikte oku oku düzelir dedim:) Okudum ,okudum tür değişti siyasetten çıkıp cinselliğe transfer oldu.Hemde kadın cinselliğine,eşcinselliğine demek daha doğru olur.Zar zor bitirebildim ,yarım bırakmak adetim olmadığından azmin zaferi diyelim. Kısaca anlaşıldığı üzere beğenmemekle kalmadım son bir haftadır okuma azmimi sekteye uğrattı.  






                        Kitabın bitişini bir bardak soğuk ayranla kutluyorum:)






                                      Bu da  mini listemin son durumu :)

No comments:

Post a Comment